sobota, 28 grudnia 2013

ZAWIESZAM - PRZEPRASZAM.

To nie jest kolejny rozdział.
Chciałabym wszystkich bardzo przeprosić.
Zawaliłam.
Sądziłam, że nie będę musiała, ale...
Kiedy zaczęłam was tracić, zaczęłam też tracić wenę.
Dziś już nie widzę sensu dalszego pisania ALAYLM.
Wybaczcie mi.
Jestem najgorsza. 
Jestem suką.
Jestem nic niewarta.
Wszyscy mają mnie w dupie.
Wiem to.
Mam nadzieję, że kiedyś tutaj wrócę.
Będę za wami tęsknić.
Przepraszam misie, naprawdę mi przykro.

Jeżeli jeszcze ktoś nie zrozumiał, tak dla jasności napiszę - ZAWIESZAM TEGO BLOGA DO ODWOŁANIA


PS. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU.

19 komentarzy:

  1. Kurwa nieeeeeeeee! Zaraz sie poryczę! ;( Ten blog jest cudowny! Proszę, wróć do nas i pisz dalej :( <3 Mam nadzieję, że zobaczę tu jeszcze kolejne rozdziały ;) Kocham Cię bardzo, i nie mów tak o sobie! Nie jesteś robotem i też możesz mieć gorszy czas.. I tak będę codziennie sprawdzać czy może jest rozdział ;) Kurczę, strasznie mi szkoda tego opowiadania.. ;( Trzymaj sie! ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś miekka. :)tyle w temacie, przeszła ci wena bo mało ludzi komentowalo, ach proszę cię bez ściemy, znudziło ci się nie masz pomysłu i tyle, mogłaś dac link do nowego opowiadania a nie lecieć w kulki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O czym ty do mnie mówisz? Nie ma żadnego innego opowiadania, więc skończ. Pomysł na dalsze losy Jiley jest i wszystko mam poukładane w głowie, ale nie potrafię już tego wszystkiego napisać. Hejtujcie mnie teraz za to, że wy macie już na to opowiadanie wyjebane, nono bardzo mądrze. :) Jesteś hipokrytą/ką - tyle ci powiem. :)

      Usuń
    2. Naucz się znaczenia słów zanim zaczniesz je pisać to raz, dwa gdybyś miała pomysł to byś go pisała nawet jesli byłby tutaj tylko jeden komentarz. Piszesz dla siebie i reszty czy dla hejterow? wiec odbij dziewczynko bo zacznę być mniej miła. ;)))

      Usuń
    3. Nazywasz mnie miękką i sądzisz, że będę dla ciebie miła? Chyba ci się coś w główce poprzewracało. Blog prowadziłam sama, więc ja będę decydować co się z nim będzie działo. To raczej ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Napisałam, że nie potrafię opisać tych pomysłów, czyli mam zator twórczy. Najwidoczniej nigdy nie pisałaś opowiadań na bloga i nie wiesz co to oznacza. Nie zarzucaj mi rzeczy, które są nieprawdą. Mam zamiar iść na filologię polską i znam znaczenie słowa hipokrytka w każdym aspekcie. :) Poza tym myślisz, że będziesz mi grozić? Bądź "mniej miła", a ja te twoje bezpodstawne wypocinki będę usuwać, kisski.
      PS. Hipokrytka - kobieta dwulicowa i obłudna.

      Usuń
  3. moim zdaniem to jest troche zalosne. Zakladajac bloga moglas pomyslec ze raz bedzie dobrze a raz zle. Nie zawsze bedzie tyle komentarzy ile poprzednio. Dziwisz sie ze jest mniej niz kiedys? moze dlatego ze rzadziej sa dodawane rozdzialy. Nie mowie ze to cos zlego, bo rozumiem ze moglas nie miec czasu bo szkola lub cos tam, nie wnikam, ale pomysl ze teraz ranisz osoby ktore kochaja to opowiadanie. Mimo ze beda nawet tylko 3 komentarze powinnas pisac dalej, bo mimo to dajej masz czytelnikow. Moglas o tym pomyslec zanim zalozylas bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem żałosny jest twój komentarz. Nie wiesz jaką mam sytuację w domu i w szkole i czy wgl mam czas na pisanie tego bloga regularnie. Sama czytam kilkanaście ff i wiem jak irytuje, kiedy autorka nie dodaje rozdziałów. Ja już postanowiłam. Wracam z moimi opowiadaniami na swój dysk, bo tak właśnie zaczynałam. Nigdy nie zależało mi na komentarzach, bo to mijałoby się z celem. Pragnęłam po prostu mieć dla kogo pisać :)
      Wiem, że niektórych może to zranić, ale cóż ja mogę na to poradzić? Nie dodać notki o zawieszeniu, żeby ludzie się męczyli i wchodzili? Jestem przynajmniej z wami uczciwa. Wrócę kiedy nabiorę trochę energii i ochoty, by pisać o mojej kochanej Jiley.

      Usuń
  4. Co? Nie rób nam tego ;(. To opowiadanie jest wspaniałe, każdy ma gorszy czas! Ja będę czekała aż odwiesisz możesz być pewna <3.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszytkie blogi, ktore teraz czytam autorki zawieszaja prosze cie wroc, niektore dziewczyny maja po 5 kom i dalej pisza nie przejmuja sie ale chca skaczyc bloga a ty sie poddajesz prosze cie i mam nadzieje ze skaczysz tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że go zawieszasz ;c Życzę weny i szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie powinnaś tak o sobie mówić! Jesteś niesamowita. Zazdroszczę ci talentu tak jak pewnie wielu osobom tutaj. Niezależnie jak byś napisała rozdział i tak wyszedł by ci świetnie. Tym co odeszli można powiedzieć tylko jedno : ŻAŁUJCIE! Kocham twojego bloga jak i ciebie , że go piszesz i rozumiem cię 100% bo sama pisze bloga i wiem , że jak ludzie cię opuszczają to traci się wenę i chęci do pisania. Mam nadzieję, że nie usuniesz go NIGDY :) Możesz być pewna , że będę czekała. Nie zależnie jak długo to i tak nie opuszczę tego bloga. I nie przejmuj się hejtami bo jak mówiłam oni zazdroszczą CI talentu!
    CZEKAM <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. coo ?! Nieee !!! Proszę pamiętaj że to że mało osób komentuje to nie znaczy że nie czytają, ja czytam każdy rozdział ale nie zawsze komentuje...

    OdpowiedzUsuń
  9. proszę nie przestawaj pisać!!! codziennie wchodzę na twojego bloga żeby zobaczyć czy nie dodałaś kolejnego rozdziału. twoje opowiadania są genialne!!! a to że ktoś nie komentuje to nie znaczy że nie czyta! więc pisz dalej czekam na kolejne rozdziały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, nie nie nie nie nie nie nie nie nie! Nie zawieszaj bloga, proszę.. Piszesz świetnie, proszę nie zawieszaj bloga..! Nie tracisz nas, naprawde.. Może poprostu nie wszyscy komentują. Ja mogę zaczekać nad następnym rozdziałem nawet miesiąc lub więcej i myślę, że nie tylko ja. Tylko proszę nie zawieszaj tego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  11. coo no nie on jest świetny ale i tak będę co dziennie wchodzić i sprawdzać czy soś jest zastanów się może nie masz dużo czytelniczek ale ta garstka jest lepsze bo ona jest zawsze i będzie :* kocham :*** <33333

    OdpowiedzUsuń
  12. kochanie proszę nie zawieszaj bardzo lubię czytać to opowiadanie !!! :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie nie nie nie nie możesz nam tego zrobić ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. proszę nie zawieszaj :(

    OdpowiedzUsuń
  15. prosze pisz dalej to opowiadanie jest jednym z najlepszych ktore czytam :* blagam pisz dajej :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon w całości wykonany przez Violent na zlecenie highlyabovesky na bloga "As long as you love me".