niedziela, 20 października 2013

Proszę, przeczytaj.

TINYCHAT DLA BELIEBERS.
MOŻECIE
TUTAJ ZE MNĄ POROZMAWIAĆ I WGL, FAJNIE JEST. :D

Witam! :)

Nie jest to niestety kolejny rozdział. 

Dodaję ten post w celach statystycznych.
Dzisiaj stuknęło nam 38 tys. wyświetleń i 30 obserwatorów. Trochę osób informuję, więc chciałabym się dowiedzieć jak liczna jest grupa, która czyta moje wypociny. 
Byłabym naprawdę wdzięczna gdyby KAŻDY, bez wyjątku skomentował ten wpis.
Chcę po prostu wiedzieć czy mam dla kogo to dalej ciągnąć. 



Kocham Was, mam nadzieję, że wiecie.. :*

Wasza @highlyabovesky

93 komentarze:

  1. Musisz pisać dalej! Ta historia jest niesamowita. Podziwiam cie z ato, ile czasu temu poświęcasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to, pisz dalej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czytam i będę czytać więc pliska pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz pisz pisz! Strasznie jestem ciekawe co stanie się z Miley :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz pisz to jest naprawdę niezły blog wkręciłam się i nie chcę zebyś to kończyła bo się wkręciłam w to zabardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam, czytam! ❤
    CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ ;)
    I JESTEŚ KOCHANA ŻE POŚWIĘCASZ SWÓJ CZAS I TAK PISZESZ COŚ TAK ZAJEBIASZCZEGO! MAGDA. XXX

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. czytam i uwielbiam to :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam i czekam na nn :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trututu czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam! Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczęłaś pisać dalszą część i po kilku rozdziałach dodajesz post, żeby zobaczyć czy masz dla kogoś pisać... -,- czytałam również twój poprzedni blog, szczerze mówiąc bardziej mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu chciałam sprawdzić czy nadal ze mną jesteście i czy was nie tracę przez własną głupotę.. :'( Jeżeli chcesz to zapraszam na trzeciego bloga, tym razem to nie ff, a bardziej coś ludzkiego i od serca - http://staystrongifyouwanttolivebetter.blogspot.com/

      Usuń
    2. Pisałam do Ciebie na gg, ale napisze to jeszcze raz Tutaj dla Twojej świadomości ! Mając dwadzieścia lat na, wydaje mi się że człowiek powinien interesować się czyms innym , ja jednak zainteresowałam się Twoimi wypocinami jak tn ujełas, tylko że dla mnie to arcydzieło i jak nie daj Bóg to dzieło się skończy to co ja będę robiła , co będę czytała!?!? Nie chce niczego innego bo to nie będzie to samo !! Pisz dalej , proszę :* Pozdrawiam <3 !!!

      Usuń
  13. Masz dla kogo pisac xd czekam na kolejna czesc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisz i nie przerywaj to jest niesamowite.! Kocham to tak samo jak cb.! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisz i nie przerywaj to jest niesamowite.! Kocham to tak samo jak cb.! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosze nie przerywaj pisanie, bo blog jest bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli przerwiesz znajdę Cię i normalnie uduszę kocham tego bloga no :(((( pisz dalej proszę proszę proszę kocham cię halo :( <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytam, czytam Proszę nie przerywaj :*

    OdpowiedzUsuń
  21. czytam, nie przestawaj pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytam :-). Nie przerywaj, proszę <3 <3.

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  23. Musisz pisać dalej ! Uwielbiam to opowiadanie ! <333

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisz dalej ! Musisz ! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Czytam od wczoraj całe opowiadanie. Jesteś genialna! Pisz dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. ♥ - bo obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Pisz dalej. Ta część jest genialna. A gdyby chłopcy wzieli Ash ze sobą to może by pamiętała. No nic. Czekam aż Jus i Nath/Mils porozmawiają. Pisz, pisz i życzę weny //@VeronikaMiriam

    OdpowiedzUsuń
  28. uwierz że masz dla kogo "ciągnąć" to CUDO !! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowne, pisz dalej z własnej wolia jak nie to przyjadę i zmuszę <3 ;* pamiętaj, wiem gdzie mieszkasz, nie no dobra żartuję nie wiem, ale pisz bo to jest the best :D

    OdpowiedzUsuń
  30. PISZ DALEJ!! JESTES SWIETNA. <33 much love

    OdpowiedzUsuń
  31. Pisz dalej, plisssssss ! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pewna że jeszcze więcej osób czyta ;D Kiedy dodasz następny rozdział ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedy dodasz kolejny rozdział nie mogę się doczekać no mama nadzieje ze warto będzie tyle czekać;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wiem. :c Nie męczcie mnie pytaniami, bo to nie pomaga..

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. A ja chcę Justin'a tu i teraz.
      Mam go?
      No właśnie.

      Usuń
  37. czytam nie wchodzę często bo nie mam czasu ale chętnie siadam przed komputerem żeby sprawdzić co nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedy będzie nn? Bardzo mi sie podoba to tłumaczenie, kochane <3

    OdpowiedzUsuń
  39. mam nadzieję że w ten weekend coś się tu pojawi nowego bo już zapominam co się działo w całej tej historii ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. mam nadzieję że w ten weekend pojawi się tu coś nowego czekammm!!!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. strasznie się niecierpliwe noo ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. dawaj dalej kochamy Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Skarbie, właśnie przeglądałam swojego bloga, którego niedawno odwiesiłam i natknęłam się na Twój komentarz. Wybacz, jeśli wcześniej nie skomentowałam, lecz miałam dużo spraw prywatnych, które musiałam załatwić (między innymi dlatego zawiesiłam bloga) zatem komentuję teraz i mogę powiedzieć jedno. WOW
    Piszesz w cudowny sposób, zaczęłam czytać dwie godziny temu i wprost nie mogę się oderwać. Jesteś niesamowita w tym co robisz. Jeszcze nie skończyłam czytać wszystkiego, jednak wiem, że dzisiejszej nocy wszystko nadrobię. Wiem, że się powtórzę, ale jesteś NIESAMOWITA. jeśli możesz informuj mnie o nowościach na tt @_xHisBelieber
    btw.jeśli wciąż ciekawi Cię moje opowiadanie, to zapraszam na nowe rozdziały ♥
    Pozdrawiam i życzę mnóstwo weny ♥
    http://one-opportunity-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieje że jakoś niedługo będzie rozdział, bo uwielbiam to opowiadanie i masz naprawdę świetny sposób pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja cały czas czekam na kolejne rozdziały :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ehs... Możesz już dodać nowy rozdział ? Jestem przekonana że tego bloga czyta więcej osób... I nie czekaj tyle z dodaniem nowego rozdziału bo tracisz czytelników... Dodaj ten rozdział albo notkę kiedy możemy się go spodziewać ! Odwlekając to tyle czasu tracisz nas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ja cię bardzo, że mam oprócz bloga własne życie! Tak mi przykro, że nie mogę dla was pisać 24 godziny na dobę, kurcze, kurcze!
      Dajcie sobie na luuuz, to tylko opowiadanie.
      Rozdział pojawi się jeszcze dzisiaj - przynajmniej tak planuję.

      Usuń

Szablon w całości wykonany przez Violent na zlecenie highlyabovesky na bloga "As long as you love me".